Forum Always RPG! :) Strona Główna
Autor Wiadomość
<    Opinie o sesjach   ~   Neuroshima
go11um
PostWysłany: Sobota 15:17, 16 12 2006 
statsiarz zasluzony :P


Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Miami


Co myślicie o sesjach? Jak wogóle wyobrażacie sobie świat po zagładzie, żebym mógł wprowadzić wasze pomysły? Jak powinniśmy grać, stosować zasady z podręcznika, czy je uprościć, bo moim zdaniem te 3 kości to mieszanie, zwłaszcza jak się rzuca nimi naraz...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Link
PostWysłany: Sobota 19:39, 16 12 2006 
statsiarz zasluzony :P


Dołączył: 08 Lis 2006
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z tamtąd


Jam jest jednak za zostawieniem mechaniki(przeczytałem, jest nawet dość prosta) a świat, jest też exp..extra. A właśnie, exp. Ja tam nie narzekam, podbijanie statsów na żywo jest fajne, ale jak bedziemy robic ze sztuczkami? W pd kosztują tyle samo, co pierwszy poziom jakiejś umiejki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Link
PostWysłany: Sobota 21:20, 16 12 2006 
statsiarz zasluzony :P


Dołączył: 08 Lis 2006
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z tamtąd


I ja chce grać w ver chrome...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
go11um
PostWysłany: Poniedziałek 17:41, 18 12 2006 
statsiarz zasluzony :P


Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Miami


Nie gramy w chrome, za dużo ludzi w miastach. Poza tym nie pasuje mi do dalszych części kampanii. Za to mechanikę obrażen wziąłem ze stali.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Link
PostWysłany: Poniedziałek 18:33, 18 12 2006 
statsiarz zasluzony :P


Dołączył: 08 Lis 2006
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z tamtąd


Ewentualnie może być rtęć, ale byś usiał trzymać klimat
Mam pytanie: jak bedziesz robił ze sztuczkami i współczynnikami takimi jak percepcja, skoro braknie exp'a?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Eve
PostWysłany: Poniedziałek 19:51, 18 12 2006 
Mala Imperatorka XD


Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 700
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z czelusci piekielnych XD


ja przepraszam ze ja pytam... ale o czym wy mowicie?!?!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Link
PostWysłany: Poniedziałek 20:26, 18 12 2006 
statsiarz zasluzony :P


Dołączył: 08 Lis 2006
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z tamtąd


Opcjonalnie, w neuro można grać w jednym z czterech kolorów:
1) Stal: rozgrywka skupiona na odbudowie śiwata i wkopaniu temu zasranemu molochowi. Coś dla twardych graczy.
2) Rdza: Świat umarł, cywilizacja umarła. Po co walczyć? Po co wogóle się przejmować? Teraz mamy czs którego nie bylo przed wojną. Możemy czytać książki których nie można było, poznać ludzi, których nie poznaliśmy... Akceptacja aktualnego stanu rzeczy.
3) Rtęć: Jutro jest nieznane. Wokól nas krążą nowe niezbadane siły: neodżungla, mutanty, machiny molocha i stworzenia obudzone przez wojnę. I potwory które siedzą w nas samych. Jesteśmy sami. Boimy się. Gra stawia na atmosferę ogólnej schizy i strachu.
4) Chrom: Osrać to co było. My jestesmy teraz. Ten kto nie moze tego przełknąć niech zostanie z tyłu i zdycha. Od północy atakuje moloch, od południa neodżungla. Mamy dość zmartwień. Trzeba sie przystosować iżyć. Bo teraz, życie daje nam o wiele więcej do zaoferowania... Rozgrywka optymistyczna, łatwa i przyjemna. Heroic fantasy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Eve
PostWysłany: Poniedziałek 20:51, 18 12 2006 
Mala Imperatorka XD


Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 700
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z czelusci piekielnych XD


aha... to ja jestem za rtecia XD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ufo
PostWysłany: Poniedziałek 21:26, 18 12 2006 
statsiarz zasluzony :P


Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z POKOJU


Nie znosze chemii ( tk wiem oftopuje)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ADFB
PostWysłany: Poniedziałek 22:35, 18 12 2006 
statsiarz zasluzony :P


Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Znienacka


Chciałabym bardzo podziękowac eve za zadanie tego pytania;p (ja sie wstydziłam;p) i też jestem za rtęcią

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
go11um
PostWysłany: Wtorek 18:03, 19 12 2006 
statsiarz zasluzony :P


Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Miami


No dobra... Kiedys już próbowałm schizycznie prowadzić DDka i widzieliście jak mi wyszło (oceńcie, bo sam nie wiem czy wam się podobało...) więc dobra.

System obrażeń jedynie bierzemy ze "stali", bo będzie ciekawiej. A z expem zrobimy tak: będzie, ale będzie go mniej, bo będzie szedł jedynei na sztuczki. Podbijanie cech natomiast odbywać się będzie na zasadzie: dostajecie kilka (5,6,7,10, jeszcze pomyślę, chyba 7 będzie ok) punktów umiejętności podlegających pod daną cechę i podbijacie ją wtedy o 1 punkt, np zdobywacie 2 punkty w "broniach ręcznych", 3 w "prowadzeniu" i 2 w "zwinnych dłoniach" i możecie sobie podbić zręczność o 1.

Proponuję też ustalić co oznacza poszczególna ilość punktów w danej umiejętności:

1 - "robiłem to kilka razy, nawet nie takie trudne..."
2 - "proste, dość często to kiedyś robiłem"
3 - "znam się na tym, mógłbym tym zarabić"
4 - "jestem lepszy od większości osób które znam"
5 i wyżej - "bez fałszywej skromności mogę powiedzieć, że jestem najlepszym fachowcem stąd do Las Vegas"
To tak dla mnie dla ułatwienia, jeśli ktoś tego nie rozumie, niech się nie przejmuje Razz


Podczas pisania tego posta wpadłem na pierwszy pomysł... Very Happy[/url]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Eve
PostWysłany: Wtorek 18:41, 19 12 2006 
Mala Imperatorka XD


Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 700
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z czelusci piekielnych XD


spoko, mi sie podoba... Smile
no... ty\o chyba tyle ;p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ADFB
PostWysłany: Wtorek 20:44, 19 12 2006 
statsiarz zasluzony :P


Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Znienacka


ni też...haha a ja jestem "lepszy od większości osób które znam" z chemi;p;p normalnie kocham rpg;p można sie dowartosciować

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Link
PostWysłany: Środa 16:16, 20 12 2006 
statsiarz zasluzony :P


Dołączył: 08 Lis 2006
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z tamtąd


A ja w robieniu ludziom kuku... i wytrzymywaniu bólu. Kured, tylko nie wiem jak podpakować morale...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
go11um
PostWysłany: Środa 18:12, 20 12 2006 
statsiarz zasluzony :P


Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Miami


Zdany kilkukrotnie test morale przed walką wystarczy... A do podnoszenia kondycji bieganie... a nie wożenie się samochodem Cassidiego! Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 8
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Forum Always RPG! :) Strona Główna  ~  Opinie o sesjach

Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach